Klacht: ledlampjes besteld en via paypal betaald

op 04 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik had bij dit bedrijf lampjes besteld, deze zouden gratis worden verzonden, bij het bestellen werd er totaal geen aandacht gegeven aan eventuele extra kosten, dat verwacht je ook niet bij lampjes! Allereerst duurde het veel langer dan gezegd voordat ze geleverd werden, en toen moest ik bijna 24 euro, dus de helft van de waarde!!!! betalen aan douanekosten, ik heb het pakket dus geweigerd, wat een waardeloos bedrijf, je kunt ze ook niet bellen en klachten wordt niets mee gedaan via de site!!

Mijn geld terug

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 augustus 2013 om 11:18 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door yozan