Klacht: led verlichting

op 25 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb led verlichting besteld en dat is op 25-11-2012 verzonden maar nog niets ontvangen
Het volg nummer LTJS9905178707 is nergens te traceren .
graag hoor ik iets van u ad

gewoon wat ik besteld heb leveren

6 jaren geleden - Ik heb Light in the box een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 december 2012 om 03:26 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Reactie van de melder van de klacht ad1964

6 jaren geleden - nog steeds niets geleverd heb gevraagd om herverzending maar nog niets gehoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ad1964