Klacht: LED lampen komen niet overeen met bestelde !!

op 05 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb 36 LED lampen besteld met de kleur warm wit, het vermogen is 4 watt. Vorige week donderdag is de bestelling geleverd bij mij thuis, echter de lampen zijn niet warm wit en zijn vele malen feller dan de LED lampen van 4 watt die ik in mijn bezit heb !! Diverse mails verstuurd, echter je wordt van het kastje naar de muur verwezen. Nog geen één fatsoenlijk antwoord gekregen !!

Omruilen voor lampen die overeenkomen met wat ik besteld heb, anders geld terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 juli 2012 om 10:45 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door r.debruin