Klacht: Lawaai van de rails Ecuplein lijn 1

op 16 juni 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Goede avond
Dit is inmiddels mijn 3e email. IK schrijf uit naam van tientallen bewoners van de flats boven de Jumbo bij het Ecuplein.

De rails in de bocht richting De Aker van lijn 1 maken ontzettend veel lawaai. Het ergste is het morgens vroeg en avonds laat. In de zomer slapen de meeste mensen met de ramen van de slaapkamer open.
Ik woon op de 4e etage en het geluid snerpt en kraakt onze slaapkamers in..
Waarschijnlijk zijn de rails versleten omdat de bocht vanuit de Aker dit niet erg heeft terwijl het eenzelfde bocht maakt. Natuurlijk doet het ook geen goed dat de rails niet in asphalt liggen. .
Het is de laatste maanden intens heviger geworden.
Indien u wilt kan ik een filmpje met geluid opsturen of nog beter kom eens luisteren .
Als laatste mogelijk is er een laag geluidsmuurtje o.i.d in de bocht. Vergeet niet dat we met vele 10 tallen gezinnen hier last van hebben.
De tram remt af voor de bocht maar geeft in de bocht weer volop gas wat het geluid erg versterkt omdat het meeste geluid vanuit onder het 2e gedeelte van de tram komt. Ik denk als de tram langzaam blijft rijden tot deze uit de bocht is het wat draaglijker is.

Ik ben teruggebeld door een dame welke beloofde dat er maatregelen genomen zouden worden, extra smeren, langzamer rijden en tzt reparatie.

Erg naar dat dit niet opgelost kan worden
vriendelijke groet
Han Stuster
Pieter Calandlaan 662
1060TW Amsterdam

Als dit probleem is opgelost

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Han Stuster