Klacht: Onbetrouwbaar

Paoladem op 12 juli 2023 over Lavare Cleaning Service in de categorie Schoonmaakbedrijven

Zijn langsgeweest voor reparatie rolluik. Hadden niet de goedemotor en had voor bezoek al te horen gekregen dat pin kapot was. 685 euro moest contant betaald. Ik heb de heren het bedrag meegegeven met de belofte dst motor besteld zou worden, iets wat ik normaal nooit zou doen maar door omstandigheden erin getrapt. Mailen, whatsappen bellen wel 30x inmiddels. Kan fluiten naar mijn geld en zit met kap van 5 meter in mijn tuin want die hebben ze er wel afgehaald op 1e etage. GEEN ZAKEN DOEN OOK NIET MET ROLLUIKREPARATIE.COM IS ZELFDE BRDRIJF MET AAN HET HOOFD TIM DEKKERS

Ik wil mijn geld terug volledig en ik wil dat kap wordt terugehangen. Hoef geen motor meer via hen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lavare Cleaning Service

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lavare Cleaning Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paoladem