Mijn Klacht:
Laten komen voor rolluik reparatie. Duidelijk aangegeven met allerlei foto’s dat het ingebouwd was.
De Lavare Cleaning Service mannen komen en ik laat het hen nog eens zien.
Kort daarop krijg ik te horen dat ze niet verder kunnen maar wel al een andere roller (winder) hebben geïnstalleerd. Ik was dus verplicht €75 te betalen en daarbovenop de kast van de rolluik open te laten maken door iemand anders. Jah, had ik dat geweten zou ik wel effe die inschatting ook nog laten maken hebben vooralleer alles in gang te zetten.
Er was ook afgesproken dat er betaald zou worden na oplevering dus dit leek mij wel afzetterij/oplichting. Ik heb Tim de eigenaar waarmee alles werd besproken nog gestuurd via WhatsApp (want ja, hen facebook kanaal hebben ze offline gehaald, waarom mag je raden) maar dus geen reactie meer gekregen. Dat was een maand geleden.
Dit getuigt minstens aan nalatigheid en gebrek aan professionaliteit. Dit hadden ze wel op voorhand mogen zeggen vooralleer ze ook maar iets deden of zelfs tot hier kwamen.
Er was ook duidelijk een wrang gevoel aangezien er tijdens de hele discussie hen auto al klaar stond met draaiende motor om snel te vertrekken.
Ik zou deze Service dus daarom niet aanraden aan andere mensen.
Gewenste Oplossing:
Ze mogen hen roller komen halen en ons de €75 terug bezorgen.
Uiteindelijk hadden ze dit kunnen vermeden hebben op voorhand en is er aan onze kant ook tijd verkwist.