Klacht: Later aangekomen en zogenaamd een upgrade

op 27 december 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom aan op Alicante en kom met vertraging mijn geboekte auto ophalen aan de Interrent/Europcar balie. “Sorry mijnheer, de door u geboekte auto is al aan een ander verhuurd want u bent te laat. Ik zou het vluchtnummer niet hebben ingevuld maar dat klopt niet. Dat had ik wel ingevuld. Dus kreeg ik een upgrade (Citroen ipv Fiat) en moest meer dan het oorspronkelijke bedrag bijbetalen : in totaal dus 250% ipv 100% (het eerder geboekte en betaalde bedrag).

Gewenste Oplossing:

Als het extra betaalde bedrag wordt terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jthvdw@gmail.com