Klacht: Later aangekomen en zogenaamd een upgrade

op 27 december 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom aan op Alicante en kom met vertraging mijn geboekte auto ophalen aan de Interrent/Europcar balie. “Sorry mijnheer, de door u geboekte auto is al aan een ander verhuurd want u bent te laat. Ik zou het vluchtnummer niet hebben ingevuld maar dat klopt niet. Dat had ik wel ingevuld. Dus kreeg ik een upgrade (Citroen ipv Fiat) en moest meer dan het oorspronkelijke bedrag bijbetalen : in totaal dus 250% ipv 100% (het eerder geboekte en betaalde bedrag).

Gewenste Oplossing:

Als het extra betaalde bedrag wordt terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 20 juli 2018 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Via klacht.nl zag ik helaas vertraagd uw bericht. Ik betreur uw ervaring met Europcar in Alicante.

U kunt uw klacht indienen bij uw reserverende partij. U heeft gereserveerd bij Rentalscars BookingGo. Europcar Nederland heeft helaas geen mandaat als 3de partij.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door jthvdw@gmail.com