Klacht: Later aangekomen en zogenaamd een upgrade

op 27 december 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Ik kom aan op Alicante en kom met vertraging mijn geboekte auto ophalen aan de Interrent/Europcar balie. “Sorry mijnheer, de door u geboekte auto is al aan een ander verhuurd want u bent te laat. Ik zou het vluchtnummer niet hebben ingevuld maar dat klopt niet. Dat had ik wel ingevuld. Dus kreeg ik een upgrade (Citroen ipv Fiat) en moest meer dan het oorspronkelijke bedrag bijbetalen : in totaal dus 250% ipv 100% (het eerder geboekte en betaalde bedrag).

Als het extra betaalde bedrag wordt terugbetaald

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

14 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 20 juli 2018 om 14:19 geantwoord

Geachte heer mevrouw,

Via klacht.nl zag ik helaas vertraagd uw bericht. Ik betreur uw ervaring met Europcar in Alicante.

U kunt uw klacht indienen bij uw reserverende partij. U heeft gereserveerd bij Rentalscars BookingGo. Europcar Nederland heeft helaas geen mandaat als 3de partij.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door jthvdw@gmail.com