Klacht: Late leveringstijden en wanordelijk.

op 18 juni 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik had een fiets besteld waar ik achter af twee weken op moest wachten qua levertijd maar ik dacht, ach kan gebeuren.
Toen deze uiteindelijk werd bezorgd door een ingehuurd bezorgingsbedrijf die ook mijn fiets zou monteren keek ik er al vrij amateuristisch op.
Joggingbroek en wit t-shirtje, niet echt de gelikte monteurs en bezorgers van de reclamespot.
Stuur en zadel veel te hoog gemonteerd maar dacht, ik verstel dat zelf straks wel op mijn voorkeur.
Opdat het om een e-bike ging en ik er nog redelijk onbekend mee was vroeg ik hem bepaalde details over deze maar daar kon hij mij geen antwoord op geven wat hij had daar geen verstand van, zijn eigen woorden.
Ik vroeg hem waar de fietstassen waren want ik ging uit van de veronderstelling dat deze mee zouden worden geleverd maar hij wist van niets dus dat wordt bellen.
Na mijn eerste rondjes fietsen vernam ik dat mijn kratdrager voorop de fiets wel erg begon te rammelen. Na onderzoek bleek dat ik een bout met moer was verloren maar dat eigenlijk alle bevestigingen van de fiets waren los gerammeld.
Niet echt fietsklaar geleverd dus.
Alle versnellingen deden het ook niet lekker maar dat is inmiddels weer verholpen.
Na meerdere malen bellen en mailen over de fietstassen naar verschillende operators uiteindelijk te horen gekregen dat er 13 weken levertijd op zat op deze fietstassen.
Hier uiteraard niet mee akkoord gegaan en gevraagd of ik dan een ander model uit kon kiezen die dan wel snel kon worden geleverd, dit geregeld met weer een andere operator maar toen ik hem uiteindelijk vroeg wat hier de levertijd van zou zijn kreeg ik als antwoord “geen idee, ligt aan de leverancier van de betreffende firma”
Ik kreeg daar toen een heel verhaal over maar wat moet ik met die informatie als klant.
Ik ga niet over hun bedrijfspolicy, ik wil gewoon een maar simpele fietstassen.
Dus maar weer mailen en dit keer verteld of volgende week tassen of centjes terug en ik haal ze wel ergens zelf.
Conclusie; Zeer rommelige zaak, lange levertijden, onprofessioneel,
Er is maar één pluspuntje en dat is de goedkope prijs maar mijn gevoel zegt nu achteraf dat de vis duur betaald wordt.

Als fietsenwinkel op tijd kan leveren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 20 juni 2016 om 12:41 geantwoord

Beste Arend Tiems,
Wat jammer dat u een naar gevoel heeft overgehouden aan onze service. We proberen duidelijk op onze website te vermelden wat klanten van ons mogen verwachten. De bezorger is bijvoorbeeld geen fietsspecialist. De tassen komen waarschijnlijk binnen enkele dagen. U heeft hierover bericht gehad.
Met vriendelijke groet, Hester

Alle klachten die gemeld zijn door Leandergrandce71