Klacht: Late levering van defecte artikelen, geen gehoor van klantenservice

op 30 april 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In maart hebben wij 6 stoelen besteld. De initiële levering was 2 weken te laat, zonder melding of excuses. Bij ontvangst bleek dat 1 van de stoelen defect was. Wij hebben onmiddelijk de klantenservice gemaild. Na 3 dagen werd de mail doorgestuurd naar de leverancier, weer 6 later kregen wij bericht dat het product geruild zou worden. Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen om een afspraak te maken. Ik zou gebeld worden over de exacte tijd. Dit is niet gebeurd. De stoel werd niet geruild. Inmiddels hebben wij meer dan een maand dozen in onze woonkamer staan en onbruikbare stoelen. Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen om thuis te wachten op een bezorging waar ik ook nog veel voor moest betalen. We hebben veelvuldig contact op genomen met Karwei, waar we geen of laat antwoord van krijgen. Als er al een antwoord komt is het “het was druk” of “we hebben een mail gestuurd, gek dat die niet ontvangen is” en niets waar we iets aan hebben, we worden niet geholpen.

Karwei moet het aanschafbedrag terugstorten en de stoelen halen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 17 mei 2016 om 12:37 geantwoord

klant is onbereikbaar en reageert niet op voice mail. Ingesproken het rechtstreeks te regelen met de leverancier

Heeft op 18 mei 2016 om 15:40 geantwoord

Wat is dit nou weer voor oplossing? GEEN OPLOSSING.

Ik ben niet gebeld, ik heb geen voicemail en er is ook niet gemaild, terwijl jullie zelfs via deze site mijn mailadres kunnen zien.

Het lijkt me wel heel sterk dat mijn telefoonnummer ineens onbereikbaar wordt zodra het een beetje moeilijk wordt voor karwei. Toen ik wilde bestellen hadden jullie geen probleem om mij te bereiken.

Ik ga het niet zelf regelen met de leverancier. Dat is belachelijk. Ik heb Karwei betaald dus Karwei dient mij terug te betalen en te zorgen dat dit goed komt.

Alle klachten die gemeld zijn door FamPrins