Klacht: Late levering en ten onrechte verstuurde nota

op 02 mei 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 14 april heb ik voor mijn ouders, welke naar een verzorgingshuis zijn verhuisd, een Hoge kast besteld voor € 179,99 en betaald via Ideal. Op de website kon ik het afleveradres niet veranderen. Ik wilde de kast laten afleveren bij mijn ouders in het verzorghuis. Op dinsdag 18 april gebeld met Otto of dat veranderd kon worden. Dat kon niet volgens de dame omdat de zending reeds aan de vervoerder was aangeboden. Op de website staat een levertijd ongeveer 1 week. Echter in de kleine letters staat voor meubelen 1 tot 2 weken. Wat schets mijn verbazing op 20 april ontving ik een nota, genaamd leveringsoverzicht met daarop vermeld Hoge kast 179,99, verzendkosten €6. en bankkosten € 5,95. Totaal van de factuur € 191,94. Met verzoek dit binnen 14 dagen over te maken na aftrek van gedane betalingen. Ik zou dus nog € 11,95 moeten betalen, zijn de de verzendkosten en bankkosten. Op deze nota staat ook dat mijn bestelling onderweg is naar mij. Ik op maandag 1 mei wederom gebeld met Otto omdat ik nog niets geleverd had gekregen en niet eens was met de nota.Dame aan de telefoon vertelde dat nota niet juist was en dat ik niets hoefde te betalen. Toch erg vervelend, Tevens vertelde ze dat levering wegens problemen bij de expeditie nog wel 2 weken kan duren. Toch vreemd omdat op 18 april al werd gezegd dat de kast reeds aan de vervoerder was aangeboden. Al met al zitten mijn ouders nog steeds met allerlei dozen in de badkamer en heb ik nog steeds geen kast. Ik had nooit deze bestelling gedaan als ik deze ellende had geweten.

Snelle levering en vergoeding voor telefoonkosten en energie die ik er in heb gestoken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 02 mei 2017 om 14:09 geantwoord