Klacht: Late levering

Petravandeweeghde op 09 november 2017 over Tom Tailor in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik zou via deze weg graag een melding willen maken van een pakket dat ik via zalando heb besteld maar nog steeds niet in ontvangst heb genomen. Het pakket bevat 2jassen van tom tailor. Ik heb op 7november bericht gehad van bpost dat het pakje op 8november geleverd zal worden. Bij deze nog steeds niets ontvangen. Ik heb vandaag 9november contact gehad met de klantendienst van bpost en zij bevestigen een probleem op de sorteerpost in Brussel maar kunnen verder niets verklaren waarom de zending achterwege blijft. Zij vroegen dus ook om via jullie een klacht achter te laten.Ev barcode van zending is 323212158400000062277030
Ik hoop dat het spoedig in orde komt.

Mvg

Petra Vande Weeghde

Gewenste Oplossing:

Als het pakket op de juiste bestemming terecht komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tom Tailor

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tom Tailor nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door