Klacht: late levering

op 02 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7-6 heb ik een bestelling gedaan
8-6 is het pakket aangemeld bij postnl
het is nu 15-6 en ik heb nog niets binnen.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden met een snelle levering en een korting op volgende bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

OTTO

Heeft op 28 juli 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bestelling is op 05-07-17 opgehaald van het postkantoor waar dit geleverd is voor de klant. voor het ongemak en het lange wachten op het artikel is er een waardebon naar de klant toegestuurd, en zijn de verzendkosten vergoed. De waardebon van €10,00 wordt per post naar de klant toegestuurd.

OTTO
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lenneke siegerist