Klacht: Late levering

op 19 oktober 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Vandaag 19-10-2016 contact gehad met uw medewerkster Monique, Monique wil haar achternaam niet noemen.
Vraag: levering order 200012613274, besteld 05-10-2016
Volgens M waren er 2 deuren niet op voorraad, deuren waren pas in de week van 04-11-2016 beschikbaar, hierover geen bericht ontvangen van Gamma.
Gevraagd aan M of het mogelijk is om tot deellevering over te gaan, M bevestigd dat de transporteur maandag 24-10-16 contact gaat opnemen, voor levering dinsdag. gevraagd of er een mogelijk bestaat om de deuren zelf op te halen maar hierop werd door M niet vriendelijk op gereageerd en volgens M was dit het enige was wat zij kon doen.
Ik begrijp dat dit misschien inderdaad zo is maar het had wel wat klantvriendelijker gekund. Graag had ik ook eerder vernomen dat er 2 deuren niet op voorraad waren ik heb een complete orderbevestiging ontvangen, met een levertijd van 14 werkdagen. Als ik zelf geen contact had opgenomen had ik waarschijnlijk niet eerder wat gehoord dan 04-11-2016. Ik wil de deuren graag uiterlijk maandag 24-10-2016 in huis hebben. Groet P. van Bruchem

Ik ben tevreden als de deuren maandag 24-10-2016 geleverd worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter van bruchem