Klacht: late levering

op 14 juni 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is later dan belooft mar ja ze geven zichzelf ook 2 weken de tijd om een pakket te bezorgen. Dan kan ik het ook. Enkel de website van Bol.com geeft wat anders op dus maar niet meer on-;line bestellen ga wel gewoon naar de winkel volgende keer transport is dan in 10 minuten geregeld tot op de tafel.

Gewenste Oplossing:

als ze doen wat ze beloven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Beste heer van den Heuvel, Bedankt voor uw bericht. Excuses voor deze slechte gang van zaken. Als u wil kan ik uitzoeken hoe de historie is verlopen als u mij het pakketnummer stuurt. Alvast bedankt. Margot

Reactie van de melder van de klacht johniewas36

2 jaren geleden - ik heb helemaal NIETS enkel een bevestiging dat het pakket verzonden: is op Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8310027320 van 11 juni 2014 heeft de externe verkoper De Rekenwinkel verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Beste heer van den Heuvel, Op uw adresgegevens is bij ons geen levering bekend. Dat zou betekenen dat uw bestelling nog niet is aangeboden bij ons. De gegevens die u op deze site heeft ingevuld is ook het afleveradres van het pakket? Hoor graag van u. Vriendelijke groet, Margot

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van den Heuvel,

Wij hebben helaas geen reactie meer van je mogen ontvangen en hebben daarmee verder niets voor je kunnen betekenen. Daarmee sluit ik nu deze melding.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door johniewas36