Klacht: Late berichtgeving

op 17 juli 2012 over Agis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind 2011 wilde ik overstappen naar een andere zorgverzekering en bleek ik ineens een achterstand in betaling te hebben. Agis wist wel mijn nieuwe adres maar heeft het nooit doorgegeven aan het incassobureau die , doordat ik over wilde stappen, nu ineens om de hoek kwam kijken. Nu moet ik ook ineens gerechtskosten betalen á 700 euro. Ook heb ik al meer dan 30 jr een prothese en blijk ik ineens een tandartsverzekering te hebben.

Gewenste Oplossing:

Een excuses van Agis en een goede betalingsregeling die eens klopt en geen 'verborgen 'rekeningen meer

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer De Wijs, Ons Klantbureau handelt uw klacht verder af. U ontvangt van hun een oplossing. Met vriendelijke groet, Kim Agis Zorgverzekeringen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Agis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rene1963