Klacht: Lastig vallen via de telefoon

op 08 september 2018 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 10 september 2018 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wokke

Allereerst mijn excuses dat u ongewenst bent gebeld door Nederlandse Loterij. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart.

Om ervoor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt heb ik uw telefoonnummer geblokkeerd voor het ontvangen van gesprekken van Nederlandse Loterij voor commerciële doeleinden. Het verwerken hiervan kan 4 weken duren.

Voor verdere toelichting verwijs ik u ook graag naar ons privacy statement en de website van het Bel-me-niet-register: www.nederlandseloterij.nlprivacy www.bel-me-niet.nl

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel geluk.

Met vriendelijke groet,
Chantal

Nederlandse Loterij afdeling:klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Luuk Wokke