Klacht: Lastig vallen

op 27 juli 2017 over Letterexpert.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb in augustus 2016 een offerte aangevraagd via de website van Letterexpert.nl. Ik kreeg vervolgens een offerte van Ronald Vermeulen met de mededeling dat de offerte na 30 dagen zou vervallen. Aangezien de prijs te hoog was ben ik er niet op ingegaan.

Op 23-12 krijg ik een email met de vraag of de offerte nog actueel is. Nee, deze hebben ze namelijk zelf laten vervallen in september aangezien hij enkel een maand geldig was. Ik heb geen reactie verstuurd.

Op 27-12 krijg ik weer een mail met de vraag of de offerte nog actueel is.

Op 7-2 ontvang ik wederom een mail met de vraag of de offerte nog actueel is. Zo niet dan vernemen ze dat graag. Ik heb dan ook dezelfde dag gereageerd dat ik geen interesse heb en dat de offerte mag vervallen.

14-3 wederom een mail. Ze hebben noets van me vernomen. Zullen ze weer niets van me vernemen dan vervalt de offerte. Ik heb geantwoord en verwezen naar mijn mail op 7-2.

6-6 ontvang ik weer een mail. Dit keer geen melding dat de offerte vervalt maar de vraag of ze misschien mee mogen denken als er iets niet goed is en de vraag een afspraak te maken. Dezelfde dag gereageerd, het begint nu erg vervelend te worden en ik wil niet meer gemaild worden.

Vandaag, 13-7, 11 maanden later ontvang ik dezelfde mail als op 7 februari.

Dit is erg vervelend geworden. Letterexpert.nl blijft je maar lastig vallen per mail en je komt er nooit meer vanaf lijkt het.

Als ik nooit, maar dan ook nooit, meer gecontacteerd wordt door Letterexpert.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Bielsje