Klacht: lastig gevallen

op 05 september 2018 over Lotto in de categorie Loterijen

Ik word elke dag meerdere keren gebeld door een Privénummer, dit blijkt telkens de Lotto te zijn. Echter heb ik mij nog nooit ingeschreven voor de Lotto en wil ik dit ook niet. Eerder werd ik hier ook al lastig doorgevallen en heb al meerdere keren een klacht ingediend hierover. Maar ze blijven mij alsnog lastig vallen. Ik sta al ingeschreven in het bel me niet register, ook dit blijkt niet te werken. Hoe kom ik van deze irritante telefoontjes af?

Ik wil graag dat ik uitgeschreven word uit het systeem en dan wil ik ook echt dat ALLE GEGEVENS verwijderd worden uit het systeem. Zodat ik nooit meer lastiggevallen word. Ondanks dat ik het al vaker aangegeven heb, wil ik dat ik nu nooit meer gebeld ga worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Lotto

3 maanden geleden - Beste mevrouw Geurtsen, Hartelijk dank voor uw bericht wanneer u aangeeft dat u ongewenst benaderd wordt. Wat vervelend voor u dat u ongewenste gebeld wordt. Ik wil uw telefoonnummer graag bij het recht van verzet registreren. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het betreffende telefoonnummer door te geven? In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Nederlandse Loterij afdeling Klachten

Reactie van de melder van de klacht Paula Geurtsen

3 maanden geleden - 0612626078 alvast bedankt