Klacht: Laster

op 18 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zwaaide mijn vriendin uit op station Noor groningen. En stonden er 3 werknemers van Arriva achter mij. Met een dreigende lichaamstaal. Er werd verder niets gezegd maar ik voel mij heel erg ongemakkelijk door deze vervelende situatie. Helemaal omdat ik mijn vriendin elke week naar de trein toe breng. Deze 3 mannen kwamen uit de trein richting Delfzijl van 20:22. Het betreft 2 conducteuren van Arriva en 1 beveiliger. 1 van de conducteuren was op dat moment een boete aan het uitschrijven

Als deze mannen op hun houding aangesproken worden. Vooral de beveiliger want deze stond letterlijk cm achter me.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 februari 2018 om 21:24 geantwoord

Beste Bas32,

Voor de afhandeling van deze klacht verwijs ik je naar onze Facebook-conversatie die gestart is nadat je een bericht naar ons stuurde.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam