Klacht: Larven in Biologische pindakaas

op 01 december 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste heer/mevrouw,

Mijn favoriete pindakaas is de biologische pindakaas van Albert Heijn en die koop ik dan ook altijd. Twee weken geleden had ik weer een pot gekocht, maar toen ik hem open maakte zat er geen folie op. De pindakaas zag er verder gaaf uit dus met mijn vaders stem in mijn achterhoofd ‘niet miepen het is maar een folietje’ ging ik er van eten. Nu twee dagen geleden wilde ik rijstwafel met pindakaas smeren maar tot mijn grote afschuw zag ik een kleine witte worm krioelen aan de zijkant van de pindakaas pot. Ik was zo verafschuwd dat ik een bijna paniekaanval kreeg. Vervolgens moest ik een vriendin bellen die de larve voor me weghaalde. Nu dacht ik, misschien is het wel toeval en ligt het niet aan de pindakaas, hij zat aan de bovenzijde en niet erin. Net ging ik weer proberen pindakaas te eten maar toen vond ik weer zo een afschuwelijk beest in de groeven van de zijkant van de pindakaas pot (waar de deksel er op gedraaid wordt). Dit kan geen toeval zijn want ik heb mijn hele kastje uitgeplozen en daar was geen enkel ander beest te vinden. Nu weet ik niet of het aan het folie ligt dat er niet op zat, maar ik koop voorlopig even geen biologische pindakaas meer. Ik heb helaas geen foto’s, want ik heb de pindakaas in paniek in de vuilniszak gegooid en ik ga hem er niet uit vissen met al die beesten erin/erop.

Als u uitzoekt waar die larve vandaag komen en of dit vaker voorkomt. Ook dat er voortaan altijd folie op zit. Graag een uitleg want ik word er heel misselijk van.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sajansen1995