Klacht: Laptop gekocht.

op 28 april 2017 over Speurders.nl in de categorie Websites - Advertenties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laptop bij een aanbieder gekocht in januari.
Deze is nu kapot.
We kunnen geen geen contact krijgen bij de verkoper.
260,– heeft deze gekost.
Kunt u zien welke verkoper dit geweest is.
Het was een aanbieding van 200 laptops.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij contact kunnen leggen met de verkoper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Speurders.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Speurders.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Speurders.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Speurders.nl

Heeft op 30 april 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kaat,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet kunt achterhalen bij wie u deze laptop heeft aangeschaft.
Wanneer u de laptop via ons heeft besteld, kunt u op uw bankafschrift altijd het ordernummer achterhalen. Dit hebben wij altijd nodig om een bestelling te kunnen opzoeken in ons systeem.
Zou u in dat geval het ordernummer van de bestelling (dat begint met twee letters, gevolgd door 7 cijfers) en uw adresgegevens ter controle willen mailen naar info@groupdeal.nl?
Dan kijken wij voor u na of de aankoop via ons is geweest.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wpkaat@hotmail.com