Klacht: laptop doet het niet meer (binnen de garantie)

op 18 januari 2018 over Asbas Computers in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorig jaar een laptop besteld bij asbas, nu weigert de laptop op te laden ik heb al een nieuwe accu en oplader geprobeerd. en al sinds 3 januari contact proberen te zoeken bij asbas. nu staat er dat ze maximaal binnen 5 werkdagen reageren maar ik vind 16 dagen toch behoorlijk extreem ik zit nu te wachten tot ik verder kan met mijn school opdrachten.

Gewenste Oplossing:

als mijn laptop word gemaakt en het naar behoren doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Asbas Computers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Asbas Computers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Asbas Computers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Asbas Computers

Heeft op 19 februari 2018 om 21:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt. Uw probleem is al verholpen. Er is een andere adapter naar u verzonden. Wij hebben alleen een mail ontvangen op 18 januari om 19:52, u heeft een antwoordt gekregen op 18 januari om 20:03, dat is 11 minuten later. Ik hoop dat dit ook snel genoeg was voor u.

Alle klachten die gemeld zijn door tommy viveen