Klacht: laptop defect

op 03 juni 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Van de week een laptop bij BVA gekocht binnen gekregen en na twee uur werken stopte de laptop accu leeg en hij stond op netstroom, Bva gebeld onvriendelijke dame aan de lijn zei u moet video , foto,s maken van de laptop dat gedaan en opgestuurd niets meer van BVA vernomen weekend daarna gebeld die mijnheer zei erg vervelend ik ga er achteraan halve dag werd er weer gevraagd om foto van de lader ik ben de werk wijze van BVA meer dan zat want ik geloof dat ze denken met kleuters te maken hebben los het probleem op net als andere bedrijven dat doen ,ik ben inmiddels klaar met BVA en een niets zeggend testrapport er bij leveren het ruikt naar misleiding

Andere laptop of geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 04 juni 2021 om 09:21 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend om te lezen dat je laptop niet naar behoren werkt en je onze klantenservice als onvriendelijk hebt ervaren. Zojuist heb ik je een mail gestuurd met een geboden oplossing. Hopelijk ben je daar tevreden mee.

Maurits - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Deugd 112