Klacht: laptop besteld niks gehad

op 11 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb zondag 8 juli een laptop besteld bij neckerman, met de gedachte dat hij dus maandag zou worden afgeleverd, maandag niks, dus ik dacht dat de bestelling misschien niet gelukt zou zijn dus heb ik hem weer besteld. Op de site staat nu al een tijd in behandeling. Dus ik wachten, dinsdag niks en woensdag, vandaag dus weer niks, terwijl er stond dat de levertijd 24 uur was. Tevens wilde ik in termijnen betalen, er is mij niet eens gevraagd hoeveel ik per termijn wil betalen. Ik wil niet voor verassingen staan. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij neckermann heb besteld.

Dat mijn laptop z.s.m word afgeleverd. En dat er contact met me word opgenomen over de status van de bestelling.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 13 juli 2012 om 11:17 geantwoord

Beste 3lal,

We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en je geïnformeerd over de status van je bestelling.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Françoise
Webcare team,
neckermann.com

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 3lal