Klacht: laptop al 3 weken weg ondanks elkaar tegensprekende toegezeggingen

op 29 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn laptop is al op 2 jan. j.l. bij Acer aangemeld en ondanks beloftes uit rep.centre in Spanje en helpdesk in ned. krijg ik mijn laptop niet terug. ze houden je niet op de hoogte, moet elke keer zelf bellen; telkens weer een nieuwe verklaring. ik vertrouw het niet meer. is mijn laptop kwijt. ook ging er wat mis met de reparatie. ik hoop dat dit in orde is?! hopeloos en heel vervelend. je staat machteloos.

Gewenste Oplossing:

dat de gerepareerde laptop onmiddelijk naar huis wordt opgestuurd. dat ik op de hoogte gehouden wordt !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Acer

Heeft op 03 februari 2014 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Na contact met de afdeling Aftersales heeft de klant het toestel vorige week hier, op het Acer hoofdkantoor opgehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jeanine rensen