Klacht: Laptop 3 weken lang in reparatie

op 22 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Zij hebben mijn toshiba laptop opgehaald en 3 weken lang kreeg ik een mail dat zij telkens aan het wachten zijn voor de onderdelen. Via de live chat kan je die niet bereiken en moet je 10 minuten wachten als je iets telefonisch wilt regelen. Ik heb mijn laptop nog steeds niet en de schooljaar is al begonnen. Schandalig gewoon. IK RAAD IEDEREEN OM GEEN GEBRUIK TE MAKEN VAN DIT BEDRIJF.

ZO SNEL MOGELIJK REPAREREN EN TERUGSTUREN!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verneem ik het IRMA-nummer, zodat ik met u mee kan kijken. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Kamil_420

2 maanden geleden - iRMALSER14041395 Is de IRMA nummer. Wil ook vermelden dat ik al met mevrouw Tamara contact heb opgenomen via facebook en de enige dat ik te horen kreeg was iets dat ik al wist. Namelijk dat ze nog steeds aan het wachten zijn voor de onderdelen maar het is al ondertussen EEN HEEL MAAND GEWEEST!!!!!! KAMIL LASON

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Helaas moet ik u hetzelfde aangeven als mijn collega, wij wachten nog steeds op onderdelen. Excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:28 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Kamil_420