Klacht: Lantaarn

op 23 augustus 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Mijn vriend is vandaag naar de jysk gegaan om Een lantaarn te gaan kopen en mijn vriend vroeg aan die medewerkster of hij of zij kon na kijken of niks kapot is aan die lantaarn en die medewerkster zij van ik heb het al na gekeken hoor zij die man of mevrouw de medewerkster heeft gezegd dat de lantaarn er goed en prima uit zach zij die nou ik maak de doos open thuis en wat zag ik de glas van de lantaarn is stuk en in de doos nog wel en ik baalde er behoorlijk van of de medewerkster heeft het helemaal niet na gekeken morgen gaat mijn vriend er mee terug naar jysk voor 1 nieuwe en ik ga er dan van uit dat het ook goed en ook echt na gekeken word want ik wil niet weer Een kapote lantaarn in huis hebben ik wou het bij de raam zetten maar dat kon niet helaas vind dat erg Jammer hopelijk gebeurt dit niet vaak met andere klanten want zo kan je klanten kwijt raken ik vond dat ik dit moest zeggen want ik verheugde me zo erg op die lantaarn en krijg hem kapot in de doos

Ik vind de medewerkers wel klant vriendelijk maar ze mogen wel dingen beter na kijken voor ze het aan klanten verkopen en anders doen de klanten het zelf wel doos open kijken of niks kapot is en klaar helemaal niet moeilijk

Ik ben nou niet tevreden

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

10 maanden geleden - Beste Kimberly, Wat vervelend dat bij thuiskomst blijkt dat de lantaarn toch kapot was. Heeft je vriend deze inmiddels kunnen omruilen voor een andere lantaarn? Groetjes Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Kimbely