Klacht: Lange wachttijd

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Dagelijks overstappen in Geldermalsen voor de reis naar school. Door de aangepaste dienstregeling moet iedereen uit tiel nu op de heenweg en de terugweg 19 minuten wachten.

Kortere wachttijden, te denken aan 5 tot 10 minuten.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 09:22 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lucschemkes