Klacht: Lange wachtrij en ineffectief oplossen problemen

op 18 december 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Na het afsluiten van een nieuw abonnement in de Telfort winkel heb ik tot drie keer toe een mail gekregen dat er iets mis is gegaan met de aanmelding. Elke keer heb ik gebeld (lange wachtrijen, de laatste keer heb ik drie kwartier in de wachtrij gestaan), en vertelden ze me dat het probleem opgelost was. Toch kreeg ik vandaag weer een mail dat de aanmelding niet is gelukt. Het abonnement gaat nu al minstens een maand later in, en ik ben ontevreden over de manier waarop Telfort hier mee omgaat. Om een klacht in te dienen moet je wederom bellen, maar daar sta je weer lang voor in de wachtrij.

Als ze effectief problemen oplossen en ook controleren of dat daadwerkelijk is gebeurd. Bovendien ben ik pas tevreden als de wachtrijen niet zo belachelijk lang zijn en als ik vriendelijk word behandeld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lottesmelik