Klacht: Lange ‘Spoed levering’

op 26 juli 2016 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Ik vind dit geen stijl. Heb €55,- betaald voor een spoed levering. Vervolgens wacht ik vanaf 12:00 uur. Want er werd gezegd dat het tussen 12 en 14:00 geleverd zal worden. Om vervolgens om 14:45 achter te komen dat ‘iets tegen loopt’ in Amsterdam. Ik snap het niet: Haarlem is 15 minuten van Amsterdam vandaan. Tevens is het afgeven een kwestie van 3 minuten werk: aanbellen, product afgeven, klaar. Na 10x bellen geen gehoor. Belt mijn man op (met een andere nummer) en dan wordt er opeens wel opgenomen. En horen we dat het ‘waarschijnlijk’ vanavond wordt geleverd. Ik vermoed dat het vandaag niet meer geleverd gaat worden. Wil dan mijn bezorgkosten terug. Ik weet nu niet waar ik aan toe ben. HW-koeltechniek BV komt op mij over als een dubieus bedrijf.

Dat mijn airco vandaag uiterlijk om 20:00 wordt geleverd.

Reactie van de melder van de klacht Putri Sulvania

1 jaar geleden - Wat een stelletje pummels waren dat. Kwamen ze eindelijk in de avond aankakken. Blijkt de volgende dag de leidingen lek te zijn. Dus inbellen. Zegt hij dat ik maar nieuwe moet bestellen. Wat een rot bedrijf!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H.W. Koeltechniek in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H.W. Koeltechniek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H.W. Koeltechniek

Heeft op 11 februari 2017 om 12:55 geantwoord

Heeft op 08 april 2017 om 08:40 geantwoord

Ik heb geen €55,- terug gekregen hoor. Maar €25,- + nieuwe leidingen moeten kopen omdat die andere lek waren. Heb dus 2x leiden gekocht.

Bericht van H.W. Koeltechniek

7 maanden geleden - ik ga het restant even naar u overmaken mvg hendrikus