Klacht: lange levertijd

mevr Fioole op 20 februari 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 4 november sprak ik mevr. Anna, Medewerker Philips klantenservice. De turboborstel van mijn stofzuiger was kapot. Ik had nog garantie, dus de borstel zou besteld worden. Dit hele proces duurde zo’n 20 (!) minuten, omdat ik maar niet duidelijk kon maken welke borstel ik wilde aanvragen. Mevr was zeker behulpzaam, maar voor mij op een irritante manier. Op 1-12 jl ontving ik van Anna een mail met de vraag of ik de borstel had ontvangen. Dat was niet het geval. Mevr vond dit vreemd en vroeg mij mijn adres te checken. Dat klopte niet, ipv straat, was er laan ingevuld. Een hoop gedoe, nogmaals het juiste adres moeten doorgeven (dat hád ik al gedaan…) en tot mijn verbazing moest de zuigmond opnieuw besteld worden! De levering zou plm 3 weken duren. Op 2-2 jl heb ik maar weer aan de bel getrokken, we waren 4 weken verder… In de tussenliggende periode ben ik niet op de hoogte gehouden. Prompt, 1 of 2 dagen erna werd de zuigmond bezorgd. Omdat ik het hele proces redelijk absurd vond, wilde ik dit melden in de mail die ik zou moeten ontvangen met 4 vragen over de bestelling. Deze standaard zin staat vermeld onderin ieder mailcontact met Anna. De betreffende mail ontvangen? Ho maar! Ik heb dat een keer of 2, 3 vermeld bij Anna, maar het blijft stil aan de andere kant. Ik vind dit niet kunnen! Als het goed gat, dan zal ik dat zeggen. Maar als het niet goed gaat, dan zeg ik dat óók! Ik wil du dat mijn klacht aandacht krijgt! Ik weet heus wel dat er ergere dingen zijn in de wereld! Vermeld dan niet dat er
een mail verwacht kan worden, met vragen over het proces! Neem je klant serieus en verdwijn niet ineens van de radar!

Als mevr Anna hierop gewezen is, is vind haar nu de verkeerde persoon op deze plek! Aan de levertijd kan ik niks veranderen...
Het betreft Opdrachtnummer 43021339682. Ik zou graag willen vernemen hoe dit verder gaat.

Alvast hartelijk dank!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Fioole