Klacht: lange levertijd

op 09 mei 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Vorige week dinsdag ochtend een dynamo besteld en deze week maandag middag pas aangekomen . Dinsdag na bestelling had ik al snel bericht dat het onderdeel al gepict was en verzonden . Daarna niets meer van vernomen via track en trace daarna is het donderdag nacht pas verstuurd vanaf de transporteur GLS vanaf duitsland en is vrijdag middag pas aangekomen in het distributiecentrum te Utrecht. GLS levert niet in he weekend dus wordt er pas maandag geleverd.Hier bestel ik dus nooit meer iets en ook niet bij TOPAUTOONDERDELEN>NL want dat is ook hetzelfde bedrijf. Ik denk ook dat het heel veel aan de transporteur ligt maar dat is mijn pakje aan niet ik betaal bijna 10 euro voor verzending en het intereseert mij ook niet waar vandaan de goederen geleverd worden ik heb ze in Nederland besteld met een levertijd 2 a 3 dagen en hoe ze er komen en waar vandaan maakt mij niets uit ik heb wel een auto moeten huren voor het weekend omdat deze dynamo niet geleverd is binnen de afgesproken tijd. Deze kosten komen ook voor mijn rekening,dus al met al is het een zeer kostbare dynamo geworden. Wel kreeg ik na een mail naar autodoc als compensatie aangeboden dat bij de volgende bestelling ik 5% korting krijg waar ik hartelijk voor bedankt heb. Daar bestel ik dus nooit niets meer.

Zeer slecht georganiseerde organisatie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvgpeter