Klacht: langdurige vertraging

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Voor de tweede keer in enkele maanden moest ik uren wachten in Zwolle op het traject Amsterdam-Leeuwarden, in Zwolle ging de trein niet verder, 080916, en moesten honderden mensen uren wachten op bussen die maar mondjesmaat kwamen aanrijden.
Het NS personeel was niet erg adequaat bij het instapproces van de wachtende hetgeen de vertraging nog deed toenemen.
Dat er iets op het spoor gebeurt begrijp ik natuurlijk, de oplossing van de ns liet zeer te wensen over.
Ik was niet op de hoogte van de klachten regeling en houd ook niet van klagen, maar hier moet wel iets aan gebeuren. i.p.v. 2 uur heeft het mij twee keer 5 uur gekost, was ik te laat voor het diner etc

Algemeen belang dat de NS adequaat personeel en bussen inzet wanneer dat nodig is

Persoonlijk belang: ik heb twee keer 25,20 betaald voor een buitengewoon onaangename reis, dat bedrag mag geretourneerd worden

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:17 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door s.padding