Klacht: Langdradige behandeling

op 22 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Na contact te hebben opgenomen met de Home Cinema Afdeling van de Afdeling Ondersteuning (kosten per minuut) werd een “dossier” aangelegd. Persoonlijke gegevens werden gevraagd en kennelijk verwerkt. Pas daarna kon ik geholpen worden.
Nadat deze afdeling mij duidelijk maakte dat ik toch echt alle aansluitingen correct had zitten, en dat het systeem nu moest werken, werd de oplossing gezocht bij de Afdeling Televisie van de Afdeling Ondersteuning. Want dan moest het aan de – eveneens Philips – televisie liggen.
Ik werd doorverbonden……..

Had ik al eerder gebeld met de Afdeling Televisie van de Afdeling Ondersteuning? “Nee? Dan moet ik eerst een “dossier” voor u aanleggen, want anders kunt u niet geholpen worden.”
Na mijn vraag of Philips nog in de 60’s leeft, en mijn opmerking dat de Afdeling Home Cinema van de Afdeling Ondersteuning al mijn gegevens al had die zij naar mijn mening met een druk-op-de-knop naar de Afdeling Televisie van de Afdeling Ondersteuning zouden kunnen sturen, werd mij gevraagd of ik toch niet alsnog mijn gegevens opnieuw zou willen aanleveren, omdat ik anders toch echt niet geholpen kon worden!!

Ik heb bedankt voor deze langdradige behandeling en mijn dank uitgesproken voor de geleverde service!
Philips aan het innoveren????????

Geen enkele.
Ik zal nooit nooit nooit en never nog een Philips product aanschaffen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 juni 2014 om 12:35 geantwoord

Klacht verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thoxxx