Klacht: Lang op de bus moeten wachten die niet eens gekomen.

op 02 augustus 2016 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb mijn reis moeten omboeken vanwege de omstandigheden van Turkije naar Spanje, ik had maar een keus in spanje en dat was S olivera Mallorca voor 8 dagen, terwijl ik juist naar 12 verlangende aangezien ik en mijn kinderen 3 jaar niet op vakantie zijn geweest door de omstandigheden, dat was al een, de tweede klacht was dat ik de transfer van het hotel naar AirPort zelf moest betalen omdat er helemaal geen bus kwam om op ons op te halen terwijl ik en mijn Kinderen stonden klaar, mijn kinderen hadden een uur van het zwembad kunnen genieten want we zijn anderhalf uur later met eigen kosten en vervoer hebben geregeld wat totaal niet de bedoeling was, ik moest haasten met de twee kinderen(jong kinderen) omdat we natuurlijk te laat waren, gelukkig onze vlucht had vertaling en we hebben het gered.
Achteraf hadden we ik en mijn kinderen hele korte vakantie.
Ik hoop dat mijn klacht echt serieus word genomen.
Met verdienstelijke groet,
K.elbahi

Als ik een serieuze reactie tegen moed zou komen. En ergens mee gedaan word

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelbahi