Klacht: lang moeten wachten op finaal akkoord

op 19 september 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

wij hadden in 1 keer alles ingeleverd bij Aegon, wij hebben dan van 1 partner een uitgebreider levensverzekering moeten afsluiten dit was prima, vervolgens werd ons dossier dan pas 2 weken later eens behandelt omdat zij het gewoon weg te druk hadden, Wij hebben om deze reden de voorbindende voorwaarde datum moeten verzetten van 11-09-2017 naar 20-09-2017. vervolgens moesten wij wederom aanvullende gegevens geven, dit gelijk binnen 2 dagen aangeleverd, zij zouden alles in behandeling nemen, nogmaals de voorbindende voorwaardes van 20-09-2017 naar 27-09-2017 moeten zetten. vervolgens hadden zij beloofd maandag 18 sept ons dossier in behandeling te nemen, na telefonisch contact te hebben gehad gaven ze gaan dat ze misschien er de volgende dag naar zouden kijken of zelf woensdag pas, ondertussen moest er ook gekeken worden naar of wij wel op de grond mochten wonen.
het vervelende is dat wij nu al meer dan 8 weken bezig zijn, slecht geïnformeerd worden en wanneer ons iets beloofd word dit niet nageleefd word.

wanneer ik zo snel mogelijk een akkoord krijg voor mijn hypotheek, wij hebben netjes alles aangeleverd wat moest.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aegon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aegon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anke