Klacht: [email protected]

miranda196999 op 15 februari 2021 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

box zonder abonnement

toch een abonnement

met kosten

normaal heb je 2 weken bedenktijd

hier krijg je geen bedenk tijd

kunnen ze wel pauzeren dus maar laten pauzeren

en dan toch een rekening sturen
dus weer gebeld
ja meneer kunnen we niet stop zetten de rekening want het is met een abonnement
en die niet is afgesloten

normaal heb je 2 weken bedenk tijd
daarbij is ie gepauzeerd dus kun je zoiets ook stop zet worden
en dat willen ze niet
willen gewoon gratis geld

als alles inclusief de kosten worden geannuleerd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 15 februari 2021 om 15:04 geantwoord

Beste Jos,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te lezen dat je niet op de hoogte was van het flexibel lidmaatschap. Bij HelloFresh ga je ten alle tijden een flexibel lidmaatschap aan, zoals vermeld staat tijdens het bestelproces, in de algemene voorwaarden maar ook in de welkomstboekje die je ontvangt in je eerste box. Zonder hier akkoord mee te gaan, kan er geen bestelling geplaatst worden.
Je kan wekelijks uitschrijven of pauzeren, mits dit voor de deadline van de levering wordt doorgegeven. Jouw deadline is afhankelijk van je leverdag die je hebt gekozen en is te vinden in jouw account. Wordt dit niet doorgegeven dan bereiden wij weer een nieuwe box voor onze klanten. Je bent dus niet verplicht om een minimum aantal boxen af te nemen, maar je zal wel tijdig moeten stopzetten of pauzeren. Als dit niet wordt doorgegeven dan gaan wij er vanuit dat je weer een volgende box wil.

Als je van je herroepingsrecht gebruik maakt, dien je wel te betalen voor de box(en) die tijdens deze veertien dagen al ten behoeve van jou zijn geleverd en/of besteld door HelloFresh.

Ik kan helaas niet zo goed met je meekijken vanuit hier. Voor vragen kan je toch echt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 020-7602014 en via WhatsApp op 31 20 26 24 446. Je kan ook via de chat op de website contact opnemen.

Groetjes,
Esmee