Mijn Klacht:
Ik kocht regelmatig halogeenlampjes bij AH, vlg mij eigen merk. Per 2 stuks betaalde ik tussen de 3 en 4 euro.Nu hebben ze nog allee n maar philips voor 5.19 per stuk!!! Werkelijk?Zaak gaat steeds meer achteruit.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de oude goedkopere weer terugkomen

