Klacht: Lampen defect en kalk op het sanitair

op 11 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

De lamp van de afzuigkap en de keukenlamp deden het niet en hebben ze niet vervangen na meerdere malen met de receptie contact te hebben gehad. Zij hebben toen alleen het lampje op het nachtkastje vervangen op woensdag. Toen wij terugkwamen was de voordeur niet goed afgesloten, stond wagenwijd open en kon iedereen zo ons huisje betreden waarin onze waardevolle spullen lagen. De technische dienst ontkende dit later. Tevens had de technische dienst een pak sap voor zichzelf in een glas geschonken. Dat vond ik ook vreemd.

Bovendien hadden ze beloofd op donderdag om half 5 langs te komen om de andere lampen te vervangen en een gat in het plafond op de slaapkamer te repareren. Ik heb op ze gewacht de hele middag, maar er is niemand geweest. Ze hebben ook geen telefonisch contact meer opgenomen, terwijl ik mijn telefoonnummer aan ze had doorgegeven.

Toen wij aankwamen was het huisje niet geheel schoon. Op de bovenverdieping en benedenverdieping zat het sanitair vol met kalk. Dit heb ik gemeld. Toen wij diezelfde dag terugkwamen van een uitje lag er een brief dat ze het niet schoon konden krijgen. Dit vind ik niet afdoende afgehandeld.

Omdat het huis niet schoon was en er niet adequaat gehandeld is wat betreft reparaties verwacht ik een kleine vergoeding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 12 juli 2017 om 16:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dhphers