Klacht: Lamp vol water

op 15 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Sinds van de week deed mijn tuinspot het ineens niet meer. Ik dacht kapot gesprongen kan gebeuren. Toen ik er naar ging kijken om hem te vervangen kwam ik er achter dat deze vol water is gelopen. Dit moet toch niet kunnen Philips. Begin vorig jaar gekocht. Natuurlijk heb ik het bonnetje niet meer.

Graag een nieuwe.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Baskoi

3 jaren geleden - Zojuist een erg afgezaagde reactie gehad: Customer Support [2014-01-20 11:34:47] Geachte heer Bas Ligtvoet , Hartelijk dank voor uw e-mail naar Philips. Onderdelen voor Massive lampen kunt u via uw dealer bestellen, wanneer deze beschikbaar zijn. Met vriendelijke groeten, Kirsten Philips Lighting Contact Center Het water zit in de lamp van Philips niet in de behuizing van Massive!! Heel mijn huis staat vol Philips en dan krijg je zo'n afgezaagde reactie van zo ook weer afgewerkt. Bedankt Philips.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 30 januari 2014 om 11:59 geantwoord

Philips Lighting heeft 4 keer geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen en 27 januari een email opgestuurd. Hopelijk horen wij via de Helpdesk weer van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Baskoi