Klacht: Laminaat,Vloerkleed en Airco systeem

op 29 januari 2014 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

– Hoogste bieder van de kavel Laminaat en vloerkleed en betaald, deze wou ik op de 2e ophaaldag dag ophalen. Eenmaal aan gekomen op de locatie, kreeg Ik te horen dat de aanbieder zich heeft terug trokken omdat ik niet op de 1e ophaal dag kwam. Na lang zeuren kreeg ik van BVA wel mijn geld terug echter niet de vervoer en rijkskosten, daar kon ik naar fluiten. Echt jammer dit. En wordt ik beschuldig en geblokkeerd als wanbetaler.

– Nieuwe compleet externe airco systeem voor in het huis gekocht en laten bezorgen, na dat ik het uitgepakt had kwam ik achter dat het niet compleet was, de helft ontbreekt. Daardoor kan ik hem niet aansluiten en ophangen. Gebeld met BVA, kreeg als antwoord” sorry we kunnen u niet verder helpen, u had op de kijkdag moeten komen om te bezichtigen” terwijl op de kavel aangeven werd dat het Compleet was!

Tot heden heb ik mijn Airco systeem niet kunnen gebruiken omdat het incompleet is. Dit heeft mij 350 EUR gekost. En ik kan hem niet eens gebruiken. BEDANKT BVA MET MISLEIDINGEN EN LEUGENS

Geld terug, ik wil niets te maken hebben met BVA en hun leugens

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 09 mei 2014 om 13:54 geantwoord

Geachte heer Naganathar,

Graag reageren wij op uw bericht op deze site.

Volgens onze informatie is uw klacht in behandeling genomen en afgewezen.

Mocht u hierover vragen hebben, dan verzoek ik u om mij een e-mail te sturen. Deze kunt u sturen naar: cs@bva-auctions.com onder vermelding van het kavelnummer. Uiteraard kunt u mij ook telefonisch bereiken op 033-4600071.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BVA Auctions

Tjerk Vroon
Manager Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Qumar