Klacht: laminaatvloer staat niet mooi saai en duf

op 21 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

7 weken geleden is mijn nieuwe laminaatvloer gelegd in woonkamer keuken hal. Ik nam foto’s mee vd woonkamer naar de verkoper aangezien ikzelf niet zo goed ben in het kiezen van kleuren voor de woonkamer. Ik heb advies gevraagd aan de verkoper. Hij adviseerde me deze vloer en zei dat het wel leuk zou staan bij de gordijnen. Er zitten ook nerven in de vloer, ik vroeg nog of ik dat niet zou voelen met mijn voeten. De verkoper verzekerde mij dat ik de nerven niet zou voelen als ik erop loop.

De vloer ligt er nu 7 weken in. De nerven voelde ik meteen. Maargoed, nu moet ik dus altijd op sloffen of schoenen lopen. De kleur vond ik meteen al niet mooi en het was precies dezelfde kleur als de gordijnen. Alles is bruinig nu. Het geheel oogt heel saai en duf. Na 7 weken vind ik nog steeds hetzelfde en omstanders vinden het ook. Ik zal een foto bijvoegen.
De gordijnen kan ik ook wel wegdoen want het lijkt nu net of ik in een doos woon. De rest inrichten heb ik nu ook geen zin in, ik vind het gewoon erg duf er uit zien.

Ik weet niet of er een advies of oplossing is.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 23 augustus 2017 om 16:50 geantwoord

Altijd jammer wanneer een klant een vloer koopt en deze achteraf niet aan de verwachtingen voldoet. Gezien de foto welke wij hebben mogen ontvangen van de woonkamer denken wij dat middels een mooi vloerkleed in een heldere/frisse kleur met bijpassende accesoires en kussens een compleet andere sfeer gecreeerd kan worden. Wij bieden u daarom 10% additionele korting aan op een vloerkleed naar keuze.

Alle klachten die gemeld zijn door celticmyst