Klacht: Laminaatvloer Lundia Gustav

op 19 juli 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In november 2016 de Lundia Gustav vloer van Karwei gelegd en we zijn absoluut niet tevreden. De kopse kanten klikken niet goed in elkaar en de randen gaan omhoog staan wat beschadigingen veroorzaakt.
De klacht gemeld bij Karwei, zij hebben dit doorgegeven aan Lundia, welke een expert langs gestuurd hebben. Uit het rapport geven zij aan dat wij de vloer strak tegen de wand hebben gelegd waardoor de klachten ontstaan zijn. Dit vinden wij heel knap omdat de volledige vloer afgewerkt is met hoge plinten die voor het onderzoek niet verwijdert zijn.
Wij hebben de vloer volgens de legvoorschriften van Lundia gelegd. Lundia onttrekt zich aan iedere verantwoordelijkheid van dit slechte produkt, zoals blijkt uit de vele klachten over deze vloer die te vinden zijn op internet.

Ik ben tevreden wanneer de volledige vloer en de gemaakte kosten ( plinten) vergoed worden.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie W