Klacht: Laminaat

op 20 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Mijn klacht is dat ik bij neckerman laminaat heb besteld en dat de leverancier van het laminaat mij maandag heb gebeld. Dat hij het vrijdag zal bezorgen dus ik een monteur geregeld om de laminaat er in te leggen.vrijdag met monteur heel de dag zitten wachten en me gezin midden in de puin hoop hier maar geen laminaat bezorgd neckerman gebeld en gevraagd of mijn laminaat nog kwam wisten ze niet.toen leverancier op gebeld die vertelde me dus dat hij niet leverde in verband dat neckerman fajiet zal zij en dat ze mijn laminaat niet gingen bezorgen dus als ik zelf niet had gebeld hadden ze me gewoon laten zitten tevens moest ik die monteur gewoon betalen voor de gehele dag .dus neckerman ik hoop dat jullie met een goed gebaar terug komen anders zoeken jullie het maar uit.

Ik wil zo snel mogelijk als nog mijn laminaat hebben zoals ik het had besteld en een schade vergoeding voor het fijt dat ik de gehele dag die monteur moest betalen en dat ik nu voorlopig met mijn gezin waaronder een baby in de rotzooi zit.en dat ik er zelf achteraan moest gaan daar een schade vergoeding voor wil.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 27 juli 2012 om 09:19 geantwoord

Beste Sniper5389, Inmiddels is er contact geweest met ons over het laminaat. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Françoise, Webcare team, neckermann.com

Alle klachten die gemeld zijn door Sniper5389