Klacht: Lamborghini rijden

op 13 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In juni via vakantieveilingen lamborghini rijden gewonnen.
Uiteindelijk is de afspraak 2x verzet met als resultaat dat ik 14 Januari 2014 wel terecht kon.

Vandaag nog geen reactie gehad met tijdstip en routebeschrijving dus dacht ik bel ze wel even. Website uit de lucht kan gebeuren tik ik op google traffic control in voor een telefoonnummer wat zie ik verschijnen failliet verklaard op 5 December 2013. Oftewel naar Lamborghini rijden kan ik fluiten en ook naar mijn geld.

Geld retour incl de kosten voor het laten filmen van de rit. Of een gelijke activiteit bij een ander bedrijf (Lamborghini / Ferrari Rijden)

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Helaas is het bedrijf Traffic Control begin december officieel failliet verklaard. Omdat Traffic Control niet eerder bij ons aangegeven heeft dat ze mogelijk failliet zouden gaan, kwam dit faillissement ook voor ons als een verassing. We zijn op dit moment aan het inventariseren welke mogelijkheden wij onze klanten kunnen bieden. Wij hopen u hier eind januari een mail over te kunnen sturen met de afhandeling. Wij danken u alvast voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 januari 2014 om 18:56 geantwoord

Heeft op 20 januari 2014 om 06:42 geantwoord

Tot zover ondanks dat ik nog geen bericht heb mogen ontvangen wel tevreden. Nu afwachten wat hun oplossing wordt rond eind januari

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik26