Klacht: Lak gaat af van VW Crafter

op 05 oktober 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Beste,

De volkswagen crafter van mijn vader is ongeveer 4 jaar oud en deze zijn lak gaat er af. Eerst hadden we gemerkt dat wanneer we met onze vinger over de lak gingen dat onze vinger wit zag (de koetswerkkleur van de crafter). Wanneer we deze wassen ziet het water wit alsook de spons. De druppels die van de carosserie op de zwarte plastieken bumpers druppen geven op deze bumpers witte kringen. Dit is toch niet normaal?

We zijn al bij de concessiehouder geweest (Ceulemans Herent) maar deze zeggen dat dit een gekend probleem is maar daar zijn we niet mee verder geholpen.

Groeten
Joris, zoon van Johan Loddewijkx

In mijn ogen zou dit niet mogen bij zo een jonge wagen en zou de wagen een nieuwe lak moeten krijgen vermits de lak er nu ook dof uit ziet en niet glanst. Wanneer dit opgelost kan door bv een vernislaag aan te brengen zouden we ook tevreden zijn. Eigenlijk zodra de lak niet meer aan de spons hangt tijdens het wassen zijn wij blij.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JorisL