Klacht: lak aan de klanten!!!

op 06 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

dit verhaal is in hoofdlijnen geschreven omdat het anders een boek wordt.
2013 kocht ik een philips tv deze tv heeft nooit goed gefunctioneerd. altijd aan het lijntje gehouden en zelfs van provider veranderd omdat ik dacht dat het aan hun lag. eind 2015 is het moederbord vervangen deze ging na 5 maanden weer kapot, nar 3 mnd garantie op.
na een zeer lange weg door organisatorische chaos uiteindelijk een omruilvoorstel gehad. deze moeten accepteren omdat er geen andere optie is, wel jammer dat je ze proberen te bedotten omdat philips €1299,- rekend voor een tv die overal voor €899,- te koop is, ook in fysieke winkels!!!
maar geen keus, dus met tegenzin accepteren.
MAAR ook deze tv is niet goed, softwarefout die niet op te lossen is!!
20 mei gemeld destijds nog E-Care nu inmiddels CE repair.
22e gebeld omdat er geen bevestiging kwam
23e gebeld met philips met ene Jonhy hij vond het zo bizar dat hij me persoonlijk in zn lijst ging houden, omdat dit echt niet meer kon. Jonhy zou me de dag erop terug bellen.
jonhy belt terug met een fijne mededeling, hij heeft namelijk direct toestemming gehad van hoger hand. om direct mijn 2e omruil tv te bezorgen, kreeger zelfs een refr. van nr: 5288675.
25e gebeld met philips, niets gebeurd er wordt een aantekening gemaakt voor Jonhy omdat ik in zijn lijst sta en hij erop het moment niet is.
in de tussentijd is het stil en gebeurd er niets.
30e weer gebeld met philips, er is nog steeds niet gebeurd, alleen dan dat ce repair mij een mail heeft gestuurd met een totaal aner verhaal en refr.nr. heel vreemd.
weer contact opgenomen met philips. krijg een verontwaardigde reactie dat er nog niet gereageerd is zoals het hoort.
Afgesproken met Jonhy dat ik alle bonnen en omruilbonnen met de bijbetaling naar philips ga mailen, zodat hun er zelf achteraan kunnen bij ce repair.
weer stil en geen communicatie.
2e juli maar weer eens gebeld. nu Ferry aan de lijn, ook hij is helemaal verontwaardigd hoedat deze case loopt.
hij maakt direct een apparte case aan voor de commerciële backline. een apparte case zodat dit niet de andere case gaat vertragen!!!!
Inmiddels is mij belooft dat ik terug gebeld zou worden, wat ook nooit gebeurd op 1x na met Jonhy.
3e juli weer niks gehoord, wat wel duidelijk afgesproken is.
4e juli maar weer eens gebeld met mn vrienden van philips, krijg een oud verhaal van een week geleden te horen over de software, conclusie, er nog niets gebeurd.
5e juli Ferry weer gesproken, hij is persoonlijk naar de ander afdeling gelopen(zitten gewoon naast elkaar) en heeft iedereen ook de mail met mijn bijlage opnieuw verstuurd naar iedereen! en ik zou wederom weer gebeld worden alleen nu zullen ze dat zelfs vandaag doen. hahahaha.
je raad het al, niet dus.
6e juli weer gebeld Jonhy is vrij de hele week, Ferry is in gesprekmaar gaat me bellen vandaag.
6e juli weer terug gebeld aan het eind van de dag omdat ik maar niets hoor.
Eindelijk Ferry aan de lijn, liever Jonhy maar die is op vakantie….dus.
vandaag krijg ik wederom te horen dat er nog niets bekend is, en ….. dat ze niets voor me kunnen doen.
Iedereen heb ik gesproke bij philips, Jonhy, Ferry, aart-jan, rick en alle dames.
zoals ik al zei hiervoor, is dit in hoofdlijnen als ik de details beschrijf hoe ze met je omgaan dan heb ik een boek geschreven.
PHILIPS JULLIE MOETEN JE EIGEN SCHAMEN OM ZO HET LAK AAN JE KLANTEN TE HEBBEN, EN MET ONREDELIJKE OMRUILVOORSTELLEN TE KOMEN.
Daarom ga ik dit ook op zoveel mogelijke plaatsen publiceren.
E. van Halteren

als ze mijn tv zoals afspraak komen omruilen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ebalda