Klacht: uitbetaling

op 23 november 2017 over ladymail.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31-08-17 heb ik een uitbetaling aangevraagd en tot de dag van vandaag heb ik niets ontvangen.
Ik heb Ladymail zelf tigkeren gemaild hierover en zij hebben geen een van mijn verstuurde mails beantwoord.

Ik kreeg nog zelfs een bevestiging dat de uitbetaling verwerkt is maar klopt voor geen meter.

Ik vraag mij af hoe betrouwbaar is deze vernieuwde site.

Het enige wat ik wil is het opgespaarde geld over te maken dan kan ik verder mijn account verwijderen.

Hoop u zo van voldoende info te hebben geinformeerd.

Groet,
Boush

Gewenste Oplossing:

Wanneer men het fatsoen heeft om mails en tijd heeft om iets te ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boush