Klacht: Ladymail steelt van haar leden

op 17 februari 2016 over ladymail.nl in de categorie Media

Jarenlang lid geweest van Ladymail. Nooit geen problemen, betaalden altijd netjes uit. Maar helaas, je kunt je tijd nu beter ergens anders aan besteden, nu die accountscore is ingevoerd krijg je je geld niet meer.
Proef op de som genomen en mij bij een aantal nieuwsbrieven aangemeld via Ladymail. Maar die accountscore ging van 3.2 naar 3.1. Hoe in godsnaam kom je dan richting de 5.5 om je geld te krijgen?
Dus een goede raad: zeg je lidmaatschap op want Ladymail is veranderd in een grote oplichtersbende.

Zodra Ladymail je bij elkaar geklikte centen gewoon uitbetaald. Hier heb je recht op. Tenslotte heb je die sites bekeken en gelezen. Je kunt mensen toch niet verplichten om nieuwsbrieven of offertes op te vragen? Weet Ladymail niet hoe vreselijk het is om elke dag lastig te worden gevallen door telefoon, SMS of mail met allerlei aanbiedingen die je niet wil?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door delftin