Klacht: kan niet meer inloggen

op 21 februari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een mail gestuurd dat ik m.i.v.27.2 verander van mail adres maar dat ik mijn oude nog wel heb. Het oude is Marijke-blok@tele2.nl ook met mijn nieuwe mail adres dat al in gebruik is lukt het niet. Me het opvragen van een nieuw wachtwoord op beide mail adressen kent lady mail mijn mail adres niet. Maar met het invullen van de gegevens voor deze site vragen ze om een nieuwe wachtwoord mijn oude wachtwoord geprobeerd dat is al in gebruik ,wel raar

Gewenste Oplossing:

Als ik weer kan inloggen en mijn punten saldo niet verdwenen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht verandert

5 jaren geleden - via een omweg heb ik op de site van ladymail zelf ook een klacht gedaan. met mijn oude en nieuwe mail adres. nog geen reactie hierop

Alle klachten die gemeld zijn door verandert